„NAUCZANIE ZDALNE W DOBIE PANDEMII. Wyzwania i doświadczenia edukacji polonistycznej”

Polecam i zapraszam do sięgnięcia po publikację Stowarzyszenia Twórczej Edukacji Polonistycznej STEP pt. „NAUCZANIE ZDALNE W DOBIE PANDEMII. Wyzwania i doświadczenia edukacji polonistycznej” (red. A. Kania, K. Mucha-Iwaniczko, M. Szumal) – nie tylko dlatego, że na stronie 39 znajdziecie mój artykuł o Padlecie ?, ale przede wszystkim ze względu na bogaty materiał, pełen inspiracji na zdalne lekcje, a także refleksji nad nauczaniem na odległość. Warto sięgnąć do publikacji – zwłaszcza teraz, kiedy znowu uczymy zdalnie. Autorkami pozostałych artykułów są: Anna Foks (blog „Radość uczenia”), Justyna i Magdalena Zaryczańskie (blog „Jutro polski”), Weronika Grochowska, Anna Krenc, Magdalena Przybysz z EDUKREATYWNE, Klaudia Mucha-Iwaniczko, Agnieszka Handzel, Katarzyna Maciąg i Anna Miśkowiec. Serdecznie dziękuję paniom redaktorkom za zaufanie i miłą współpracę ?

Link do publikacji: https://www.step-uj.pl/pobrania/Nauczanie_zdalne.pdf

link do okładki: https://www.step-uj.pl/pobrania/Nauczanie-okladka.pdf

Strona STEP-u: https://www.step-uj.pl/publikacje

Okładka publikacji